وبلاگ

اشتباه‌ترین تصورات رایج درباره‌ی جهان هستی

پاسخ به سؤال «آیفون ۱۳ پرو مکس بهتر است یا گلکسی S22 اولترا؟» همان‌قدر سخت است که پاسخ «علم بهتر است یا ثروت؟» را بدهید. هر دو قدرتمندترین گوشی‌های حال حاضر بازار گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آیند، قیمت نسبتا نزدیکی به هم دارند و در بسیاری از ویژگی‌ها نزدیک به هم عمل می‌کنند.

هر چند بعضی‌ها مقایسه‌ی این دو را صحیح نمی‌دانند، اما خواه ناخواه این مقایسه بین میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا انجام می‌شود و بحث‌های پرشوری را هم شکل می‌دهد. با این حساب، ما هم تصمیم گرفتیم که در این ویدیو مقایسه‌ای اصولی، دقیق و به دور از جانبداری میان این دو پرچمدار اپل و سامسونگ داشته باشیم تا ببینیم که کفه‌ی ترازو به طرف کدام یک بیشتر سنگینی می‌کند.

طبیعتا در این مقایسه، المان‌های مختلف باید جدا از هم مورد بررسی قرار بگیرند. برای همین ما هم در این ویدیو طراحی، نمایشگر، پردازنده، دوربین، عمر باتری، نرم‌افزار و قیمت را به عنوان معیارهای مقایسه‌مان در نظر گرفتیم و نتیجه‌ی نهایی را بر اساس آن اعلام کرده‌ایم.

با این وجود، شاید شما هم نقطه نظری داشته باشید که بخواهید درباره‌ی این مقایسه با ما مطرح کنید. از شما دعوت می‌کنیم که اگر اعتقاد به برتری S22 اولترا دارید، یا فکر می‌کنید که آیفون ۱۳ پرو مکس عملکرد بهتری دارد، حتما در بخش نظرات صحبت‌هایتان را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *